fredag 27. juni 2008

NYMALT TALLERKENHYLLE

-'-
-'-

-'-



-'-



-'-

-'-

-'-



-'-

-'-

Nå har eg endelig fått malt tallerkenhylla som ble kjøpt på loppemarked i mai.
Siden eg liker aller best den slitte stilen, måtte det gjøres forsøk på å lage hylla slik.
Brukte først en grå maling, etter to strøk med hvit, ble det forsiktig skrapt av med en kniv på kantene.( før malingen var helt tørket)
Nå har vi det slik at hytta vår er flottere en huset....
JA, sommerhuset vårt er rent herskapelig i forhold til huset vi har!
( Rekkehus i 70-talls modell her...)
I hytta er gulva gråmalt, veggener er malt panel osv...
Hylla henger på en vegg her som slettes ikke passer inn, ,- så kanskje tallerkenhylla blir med til landstedet i stedet...
~~~en fin sommerhelg til dere alle~~~


30 kommentarer:

  1. Kjempefin! Nydelig med skriften på:)

    SvarSlett
  2. Härlig hylla och underbart porslin! Så fint målad! Vi har också mycket i vitt i sommarstugan (och mer blir det)!

    Svar: nej jag lagar inte tvålar själv (men vi säljer lite tvålar i vår nätbutik, men väldigt lite). Jo jag har nog kikat in i din shop. Alldeles underbara tvålar! Jag skulle vara stamkund om jag bodde i Norge...

    SvarSlett
  3. Alldeles underbar tallerkenhylle!
    Jammen står det noe på svensk også...det varmer mitt blå/gula hjärta!
    God helg!

    SvarSlett
  4. Ja huff....det var tøffe tak den fødselen...bra man ikkje veit på forhånd kva sm ventar.
    Men alt gikk bra til slutt, og lille Trygve trives og er god og snill.
    Og eg kosar meg:)

    Tallerkenhylla di var kjempe fin!!
    Stilig med den slitte looken:)
    Ønska deg riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Her går det fort i svingane...eg skrev navnet til Tryggve feil i forrige kommentar...det skal stå Tryggve med 2-g :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Helt nydelig tallerken hylle. Kjempefin med skriften:=) Såååå flink du er:=)

    Ha en fin helg.
    Klem.

    SvarSlett
  7. Tack!!!!
    Vilket vackert porslin du visar !

    Kram.

    SvarSlett
  8. Så flott det ble! Kjempefint, jeg liker også å gi tingene jeg maler et litt slitt utseende :) Og for et nydelig servise, vakkert! Ha en god helg! Synnøve :)

    SvarSlett
  9. Hej!
    Tack så mycket!
    Vilket underbart porslin du uvisar.
    Jag har fått problem med att komma in på din blogg:-( Vet inte vad det är som har hänt men datorn hänger sig varje gång jag försöker. Hoppas det ordnar sig snart för din blogg är en favorit.
    Hoppas du får en härlig helg!
    Kram till dig

    SvarSlett
  10. Tallerkenhyllen ble kjempefin! Det var en lur måte å få et slitt uttrykk på, det må jeg huske ;0)

    SvarSlett
  11. Hvor er det en fantastisk ide, som vi også har anvendt her. Den er blevet rigtig fin din tallerkenrække ;-)

    SvarSlett
  12. Hej!!
    åh så fin din tallrikshylla är..Så fint du målat och skrpat den..

    jätte vackert porslin..
    kram anna

    SvarSlett
  13. Kjempefin og såååå nydelig porselen!! Det store fatet er bare såå skjønt!! God sommer!

    SvarSlett
  14. Hei på deg, Magny!
    Tallerkenhylla di ble kjempefin og sjarmerende. Og porselenet som du har satt i den var også helt nydelig!Et resultat du har all grunn til å være fornøyd med!
    Jeg abonerer også på Lev Landliv og synes det er så trivelig å få disse interiørbladene (har Vakre hjem også) i posten. Hørtes bare helt kjempekoselig ut med kattemor og små kattunger som koser seg. Ønsker deg ei flott helg med de små! Klem Trine

    SvarSlett
  15. Your shelf is so pretty and of course; - hem ljuva hem.. -text is so lovely :).. and cups and plates, I like these too.. that wasn't a big surprise.. ;)
    And.. thank you, because of you congratulated me about award I acces.. thank's! :)

    SvarSlett
  16. Hylla ble superfin! Og sommerhuset deres høres utrolig idyllisk ut!! Jeg har dannet meg et bilde av det, og kunne gjerne tilbrakt noen sommere der...:-) Ha en fin helg! Klem B:-)

    SvarSlett
  17. Virkelig nydelig, Magny! Du har malt den så fint. Jeg har noen maleprosjekt foran meg jeg også, gleder meg til slikt arbeid. Man blir så fornøyd når alt er ferdig.

    Fint porselen du har, og koselig med den skriften på hylla.

    SvarSlett
  18. Den hylla har du vært heldig med. Ble jo så nydelig med malig i slitt stil, og skriften gjorde jo også susen:o)
    Blir rent missunelig når jeg ser hvor flink du er til å få det til!
    God helg!
    Klem:o)

    SvarSlett
  19. Veldig fin hylle! Fint med skriften, også:) Og pent servise! Sommerhuset deres virker å være akkurat sånn sommerhus jeg drømmer om (må bare vinne i Lotto først...) Fin helg til deg!

    SvarSlett
  20. Hylla ble kjempefin og så nydelig service du har i den. Hel dån i min verden! Det gjør vel ingenting at hytta føles flottere enn huset. Da gleder man seg veldig til å komme dit, og kunne slappe av!

    Også må jeg få gratulere deg med awarden du fikk, for den fortjener du. Bloggen din oser av varme og sjarme, også skriver du så godt. Også krydrer du med deilige bilder...

    Takk for at du gir awarden til meg!!! Jeg er ytterst takknemlig, kjære deg.

    Såpebutikken din er så fristende. Jeg har ett par såpestykker liggende på toalettet og har lyst til å kjøpe meg noen flere.

    Hvilken vil du anbefale? Jeg har litt ømfintlig hud, og ønsker en som er mild men likevel gir en god duft... Fortell - og jeg kjøper !

    Ha en fin helg Magny. Vi snakkes.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  21. Såååååå flott den ble magny!!

    Ønsker deg en deilig helg , klem A

    SvarSlett
  22. Hei hei! Ser du har hatt litt trøbbel med å komme inn på forum, første råd er å prøve på nytt, og bruke en epost som laster opp raskt:)

    Herlig hylle!

    SvarSlett
  23. Så flott den ble, Magny!!

    Du har sansen!!

    Stilig med gråmaling først!
    har noen prosjekter jeg også...kommoder i fleng som skriker etter maling her..

    Ja, ja...

    Gleder meg til i kveld til å prøve trykkebokstavene!

    Skal rulle tekstilmaling på dem og så trykke på puter, må stryke på dem for å fiksere fargen når de tørker!

    Det er de små gleder i livet som gjør dagene gode her ja!!

    Ha ei trivelig helg, Magny!!

    SvarSlett
  24. Den ble kjempefin, Magny. Jeg er så glad i alt med skrift på...

    ventet du til det var helt tørt med å skrape?

    takk for at du viste oss dette:
    INSPIRERENDE =)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  25. Tallerkenhylla ble fin den, ikke minst med de fine
    tallerkene i, er det Stavangerflint?
    De begynner det å bli litt verdi i, så er de ikke minst søte,
    Har sett før at du har vist flint fra Stavangerflint, derfor jeg spørr.
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  26. Hei.
    Nå har jeg lest meg opp på alle nye innlegg her. Jeg har hatt liten tid ved pc'en (dvs. ingen tid) fordi vi har hatt besøk av min søster og hennes 4 barn. Da var vi to mødre (en pappa/onkel, som stort sett var på jobb) og 6 barn 1-6 år. Og om kveldene har vi prøvd å kose oss litt med vår felles hobby - kortlaging. Kaotiske, koselige, kreative og kjekke dager.
    I kveld har jeg derimot tid. Guttene sover og mannen er på fotballkamp.

    Gratulerer med kattungene. Det er SÅ SKJØNNE! Jeg har vært med på kattefødsler når jeg var mindre og bodde hjemme hos mor og far... Desverre er lillebror i huset alergisk... Så vi måtte gi videre kattefrøkenen vi skaffet oss da han var nesten 2 år...

    Talerkenhyllen din er NYDELIG!
    Flott malt. Jeg liker også den litt slitte looken.
    Jeg har ingen slik hylle, men er stadig på jakt - eller kanskje jeg kan få overtalt mannen min til å lage en en gang. Han er flink med slikt...

    Ønsker deg god lørdagskveld, og en velsignet søndag.

    SvarSlett
  27. Den tallerkenhylla ble jo knallfin:) jeg syns det var kjempestilig med den slitte looken,og porselenet du hadde der var jo helt fantastisk!! Koselig som du hadde skrevet på også!
    Ha ei herlig helg!!
    Klem

    SvarSlett
  28. Hej vännen!

    Magny vad fin tallrikshyllan är..så fin! Härliga bilder också!

    Kram
    Mia

    ps ja du kan låna mina bilder på rosenkransen om du lägger en länk till mig och dkriver att det är mina bilder. Vad roligt att du tyckte kransen var fin. *kram*

    SvarSlett
  29. hej va mycket fint de fanns att titta på här i din blogg.

    SvarSlett
  30. Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

    - David

    SvarSlett

Takk til deg som skriver
en hilsen her
♪♫ ♪ ♫♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Om meg

Mitt foto
Magny heter eg,- og blogger om hverdagsgleder som interiør,nostalgi,naturglimt. Har blogget siden febr 2008. Er glad i solskinn og vakre småting, gjerne en gammel kaffekopp.. ✿