søndag 11. november 2012

en liten sol...

4 kommentarer:

  1. Så fint. :) Tror aldri jeg har funnet løvetann i november, men jeg vet jeg har funnet stemor i desember et år. ;)

    SvarSlett
  2. Herleg med slik sol i november!

    Vonar søndagen din er god :-)

    SvarSlett
  3. Selv om ikke løvetann er den beste på sommeren, så er den jo utrolig fin i november!

    Flott bilde!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Flott bilde og noen løvetann her også
    Fin søndag til deg Magny
    Klem

    SvarSlett

Takk til deg som skriver
en hilsen her
♪♫ ♪ ♫♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Om meg

Mitt foto
Magny heter eg,- og blogger om hverdagsgleder som interiør,nostalgi,naturglimt. Har blogget siden febr 2008. Er glad i solskinn og vakre småting, gjerne en gammel kaffekopp.. ✿