søndag 18. november 2012

Noe nytt siden sist...

 Rart med det, 
-men dagene går unna 
de flyyyr!
 Siden sist har en god venn 
komt på døren
 med en herlig rosa azalea...
Min aller første for sessongen!
 Og for en skjønn venn
 som gjør noe som det...



 Et par svibler er kjøpt inn
da vet eg at advent er like om hjørnet...




Ny lysekrone er på plass 
over salongbordet,
falt pladask for den en dag 
eg var innom Åhlens...



 Falby sin  julekortserie er svært bedårende
lattekopper i vintermotiv...
 Nå har eg tre stk,
ønsker flere...

Ønske dere alle en fin ny uke!






13 kommentarer:

  1. Så vakkert. Jeg forelsket meg helt i den koppen med rådyr på. Gleder meg til advent jeg også. Ha en fin kveld og takk for titten.

    SvarSlett
  2. Først og fremst, hvem som synger så nydelig Tennesee walz på siden din. En vakker versjon. Slitan med ny lysekrone, den var virkelig flott og de krusene fra Fallby er så skjønne.

    Fin ny uke Magny, tiden flyr virkelig avgårde.

    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. heisann.. det er Eva Cassidy som synger her...

      Slett
  3. mysigt med hyacinter.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  4. Vilken fin ljuskrona och vacker hyacint. Jag köpte också en här om dagen jag kunde inte låta bli. Kram Frida

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Gleder meg til advent jeg også ;)
    Skjønne blomster, og kopper og lekker ny lampe hos deg!!
    Ønsker deg en riktig fin fin kveld.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Nydelige,nydelig lattekopp!Og lysekronen også! Klem♥

    SvarSlett
  7. God kveld og takk for en behagelig og trivelig blogg. Musikkinnslagene gir virkelig ro i kroppen. Dette er medisin for en sjel som for tiden plages med uro.
    Klem fra Grethe

    SvarSlett
  8. Ja nå går tida så fort,heilt rart synest det var så lenge til jul men nå går det jo med stormskritt framover,eg må få feiret to bursdager først og så er eg klar for jul:)
    Fine bilder og fine ting!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Lysekrona; nesten så du har fått takrosett i tillegg ;) ser lekkert ut :) jeg har funnet alle 4 lattekoppene...

    SvarSlett
  10. En flott lysekrone. Skikkelig flott lysspill av den.
    Koselig med slike blomsteroverraskelser.
    Det var en flott asalia. Har og kjøpt noen svibler. Er jo snart advent.
    Den koppen var nydelig. Koselig med vintermotiv som ikke bare er jul.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  11. Slitan med ny lysekrone, den ser aldeles lekker ut!
    Svibler er koselig nå utover, men må innrømme at jeg liker de best før de slår helt ut i blomst :)
    Klem!

    SvarSlett
  12. Hei :-)

    Så fin den koppen var! Slik ønsker jeg meg også :-) finnes det flere motiv?
    Koselig med juleblomster :-) Går fort mot jul nå.

    Ønsker deg en fin ny uke :-)

    Klem

    SvarSlett

Takk til deg som skriver
en hilsen her
♪♫ ♪ ♫♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Om meg

Mitt foto
Magny heter eg,- og blogger om hverdagsgleder som interiør,nostalgi,naturglimt. Har blogget siden febr 2008. Er glad i solskinn og vakre småting, gjerne en gammel kaffekopp.. ✿