søndag 2. desember 2012

Fjøs-butikk-besøk


 Det er første søndag i advent 
og
 juleforberedelseskosen 
er i gang...


Bildene idag
er fra et fjøsbesøk!
En gammel gård i området.
der fjøset er innredet til butikk
og der selges bruksgjenstander,
 massevis av gammelt og fint!


Nostalgien
 er til å ta og føle på...



Gamle tøfler & Skistaver




   Mellom de flotte båsene av skifer, 
bugner det av varer,-
og eg kjøpte med meg blåbærlyng 
10 kr buketten er forresten altfor rimelig...
(men ikke lett å plukke sjøl i denne snømengen vi har nå)



  På en gammel og slitt 
høvelbenk,
 er det mye spennende...
 og eg kjøper 
potteskjulere i plast!!

  Denne gården
 heter OTTOGÅRDEN,
i en bydel til Bergen,
finnes link på faceboook
  her



 Ottogården har åpent ca 1 helg i mnd

 oisann... 
denne krakken la eg ikke merke til før nå, 
 at eg ikke kjøpte den!!!



 Ønsker dere alle en fin desember videre..!
 Kooos dere!!





9 kommentarer:

  1. Hei.
    Så koselig et sted du har besøkt i dag,
    Riktig et nostalgisk sted,
    Koselig å gå å titte, takk for at jeg fikk se.
    Ønsker deg fine dager mot jul.
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Dette stedet har jeg ikke oppdaget ;) Ser koselig ut. Og med snø på tunet ;)

    SvarSlett
  3. Førr en kjempekoselig fjøs :D
    Kjempefine bilder.

    Ha en fortsatt fin 1.søndag i advent.

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  4. Dette ser ut som en spennende butikk:-)!! Den må undersøkes nærmere;-)!
    Ha en herlig førjuls tid!!
    Klemmer!!

    SvarSlett
  5. SÅ KOSELIGE BILDER.
    GÅRDSBUTIKKER ER ALLTID SÅ TRIVELIG Å BESØKE.
    ønsker deg en fin tid fremover,

    klem TOVE

    SvarSlett
  6. Ååå for en koselig gårdsbutikk! Nostalgisk julestemning i bøtter og spann.
    Ønsker deg en fin førjulstid!

    SvarSlett
  7. Her virker det utrolig koselig, så må nok ta med barna hit og få litt fjøsstemning. Veldig koselige bilder, og det ser virkelig fint ut på Ottogården.

    SvarSlett
  8. Så fantastiske bilder! Så koselig med julehandel i fjøset! :-) Ønsker deg og dine en koselig adventstid. :-)

    SvarSlett
  9. Wow, dere har mykje snø!!!
    Her er det kaldt og ingen snø...
    Vi håper på kvit jul da...

    Flott butikk!
    Mykje spennende her.

    Ønsker deg ei god adventstid.

    SvarSlett

Takk til deg som skriver
en hilsen her
♪♫ ♪ ♫♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Om meg

Mitt foto
Magny heter eg,- og blogger om hverdagsgleder som interiør,nostalgi,naturglimt. Har blogget siden febr 2008. Er glad i solskinn og vakre småting, gjerne en gammel kaffekopp.. ✿