søndag 30. desember 2012

Glimt fra JULEN



Har ikke vært så mye 
 på nett i det siste,
 travle tider 
og familietider...


 Julen er snart forbi for denne gang!


 Julepynt, mat og gjester...
(her mine to yngste,
 og en prinsesse øverst til venstre)


 På julaften har eldstedatter bursdag...



En kald julemorgen...




og  fra her en kald juletur...


 Røde ranunkler 
vakkert i julen...



 Været her har vært  variert,
fra kulde og snø
 til nå :
 REGN



Alle bilder her
 er tatt i JULEN



Blader i frost


 To glimt sør for Bergen
på kaien
mens vi venter på ferja...


 Mildt og stilt
 og herlig duft av sjø...

Så var det vi to da
mannen min og meg
(og vi har vært gift i 26 år)


 Med dette bildet mitt fra
Instagram,
 ønsker eg der dere alle
 en god avslutning på julen
 og året 2012



KLEM
fra Magdalena





11 kommentarer:

  1. Hei Magny !
    Så flotte bilder.......koselig julestemning hos dere.
    Noen av bildene er jo like i nærheten av meg :)
    Takk for mange fine stunder dette året og at vi får like menge neste år.
    Kos deg i nyttårshelgen min venn.
    Nyttårsklem fra meg til deg min venn

    SvarSlett
  2. Rett og slett magiske bilder fra deg i dag Magny...

    "Blader i frost" skulle jo vært på et stort lerret!
    Herlige bilder av ungene og av julestemningen og koooselig bilde utav deg og din kjære:)

    GODT NYTTÅR til deg og klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Så flotte og herlige bilder hos deg!
    Ønsker deg et godt nytt år!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så fin bildeserie fra julen din :)
    her fikk vi sne forleden og nu regner det og er + 5 så da forsvinner den sneen .

    Ha en fortsatt fin romjul og et riktig godt nyttår.

    Lisbeth ;)

    SvarSlett
  5. Ett gott nytt år!
    Önskar jag dig
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  6. Her var det mange fine juleminner og vakre bilder av
    både natur, mennesker og julerelatert pynt.
    Hadde dere nettopp bryllupsdag? Gratulerer med 26 år og
    lykke til med resten av livet sammen.
    I går hadde min kjære og jeg vært gifte i 28 år.
    En av våre sønner lurte på hvordan vi hadde klart å være gifte så lenge.
    Ja si det, Er vel bare å ta en dag av gangen og i tillegg være bestemt på
    å komme seg gjennom ting som eventuelt dukker opp av det litt mer vanskelige
    slaget. For utfordringer er det nok av i livet. Men med gjensidig kjærlighet
    så klarer en det meste. Ønsker deg og din kjære et kjærlighetsfullt
    og godt nytt år :) Klem fra meg :)

    SvarSlett
  7. Gode juleminner er så koselig foreviget her hos deg! Julen er jo ganske travel med familiesammenkomster og selskaper som skal stelles i stand. Men du så hyggelig.

    tusen takk for så mange koselige kommentarer fra deg i løpet av året som har gått! Måtte du få et rikt og godt nytt år!

    Nyttårsklem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Hei,
    Så gode og koselige juleminner og fine bilder!!

    Ønsker deg eit Godt Nytt år.

    SvarSlett
  9. Koselig bilde collage :) De frosne bladene var utrolig vakre !! Og så lekkert med de ranunklene :)
    Takk for titten ;)

    SvarSlett
  10. Herlige bilder som det oser av norsk jul;o)
    Koselig å se bilder av den flotte familien din også. Takker for nok et hyggelig bloggår. Gleder meg til å følge deg videre i 2013. Godt og spennende Nytt År ønsker jeg deg og dine.
    Nyttårsklem fra meg her i varmen

    SvarSlett
  11. Jeg ønsker deg og dine
    et vakkert og godt nytt år! :)

    SvarSlett

Takk til deg som skriver
en hilsen her
♪♫ ♪ ♫♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Om meg

Mitt foto
Magny heter eg,- og blogger om hverdagsgleder som interiør,nostalgi,naturglimt. Har blogget siden febr 2008. Er glad i solskinn og vakre småting, gjerne en gammel kaffekopp.. ✿