onsdag 19. desember 2012

litt førjulsglimt





  Litt småpynting  i heimen,
 men ikke alt er klart...




Den nostalgiske julepynten
er viktig for meg.


  
Og  med nostalgiske pynten,
 kommer fargen rosa



Naturen er et viktig innslag
bjørkeris, furukvister og blåbærlyng mm


  Nelliker i rosa...


og som her,
 en begonia i rosa,
"JULEGLEDE"
heter den...
"Julegleden" var den mest brukte juleblomsten.
 før "julestjernen" kom i butikkene.


Nå er all snøen vår borte,
fordelen er
 at vi nå kan gå på sanketur i gjen...
-skal ut idag og hente inn mer mose!

 Ikke bare rosa  her da,
 på kjøkkenet og i gangen, 
har vi naturens farger,
og innslag av rødt...


 Ønsker  alle sammen fine og gode førjulsdager,
 håper  dere alle er friske og har det godt.!




5 kommentarer:

  1. Så mye lekkert du finner og får til :)
    Nydelig liten bjelle-pynt :)
    Vakre naturmaterialer...
    Kos deg videre disse desemberdagene !
    Klem

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert du finner og får til :)
    Nydelig liten bjelle-pynt :)
    Vakre naturmaterialer...
    Kos deg videre disse desemberdagene !
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig du pynter. Nydelige rosa blomster.
    Er jo kjempefint å kunne gå ut å plukke ting en vil pynte med.
    Her er det en del snø, men jeg fikk nå tak i både juletre og noen kvister i går.
    Skulle gjerne hatt en misteltein. Tror ikke jeg har sett det i det hele tatt.
    Ønsker deg fortsatt herlige førjulsdager :)

    SvarSlett
  4. Så fint det er pyntet hos deg :) likte godt nellikene i den fine oppsatsen! Her går eg for rødt i år, det har eg ikke hatt på noen år, rosa og hvit har vært favoritten, men greit å variere litt. Tørre vafler husker eg fra eg var liten, kjempegode! God jul til fine deg <3 lukter så godt her av Savona såpen du har laget <3

    SvarSlett
  5. Å så vakkert pyntet hos deg og rosa da....love...

    God romjul til deg og dine!

    Klem fra Camilla.

    SvarSlett

Takk til deg som skriver
en hilsen her
♪♫ ♪ ♫♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Om meg

Mitt foto
Magny heter eg,- og blogger om hverdagsgleder som interiør,nostalgi,naturglimt. Har blogget siden febr 2008. Er glad i solskinn og vakre småting, gjerne en gammel kaffekopp.. ✿