mandag 21. januar 2013

en vakker KNAGG



 Denne nydelige knaggen
 har siden nyttår blitt liggende i kassen 
ved siden av en vårlig utgave av 
Jeanne d`arc Magasinet
 fra  ifjor..




Gamle rustikke kasser 
 går rett til hjerte
til mange av oss-!
 Eg liker det røffe, rustikke så godt
at slikt males ALDRI!



i går ble knaggen hengt opp på veggen...

 Fikk den i julegave forresten
 er kjempeglad for den!
 Nå henger den i gangen
ved siden av et 
nostalgisk speil
 med flott krakelering...

 Ha en superfin vinterdag!


5 kommentarer:

  1. Så nydelig den knaggen var,så søt og i så fine farge:)
    Fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Denne knaggen var så koselig, med en nydelig grønnfarge ! Vårlig og fin stemning hos deg :)
    I dag har jeg fått kjøpt den første perleblomsten :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. JÄtte fin.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  4. Det var en nydelig knagg.
    Du har noen som vet hva du liker det er helt sikkert.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett

Takk til deg som skriver
en hilsen her
♪♫ ♪ ♫♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Om meg

Mitt foto
Magny heter eg,- og blogger om hverdagsgleder som interiør,nostalgi,naturglimt. Har blogget siden febr 2008. Er glad i solskinn og vakre småting, gjerne en gammel kaffekopp.. ✿