torsdag 24. januar 2013

lykke til på messen!




Tenker på interiørmessen på Lillestrøm,
 -vi skulle da hatt en billett hver og en
-alle oss bloggere... !
Det er så spennende med alt det nye som kommer!!!
Vet det ikke er lov å fotografere der, 
men det kommer alltid ut noen glimt likevel,
spennende-spennende!




 Holder meg fortsatt til 
det nostalgiske, 
det røffe og
det landlige!
Fargene er lune og gode,
 i en kald vinter!
 Og FOR en KALD vinter vi har!!




LYKKE TIL PÅ INTERIØRMESSEN
du som skal dit!!

 Ha en flott helg!!


9 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Alltid spennende med messe.b Jeg gleder meg veldig til hyllene i butikken bugner av nyheter igjen ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin kveld, og en glad ny dag i morgen.
    (å, jeg er så glad for min nye varme genser)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Hei! Ja, jeg skal på messen i morgen. Håper på noe nytt å se...

    SvarSlett
  3. Kjekt for dei som skal..
    Og oss andre får vente på det nye.
    Og kaldt ja, måtte fyre i omnen med ein gong sola går ned.

    SvarSlett
  4. Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  5. Ja, vi skulle vel alle ønske at vi var der...

    PS! Sååå utrolig fin den knaggen din var! Helt nydelig!!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Hej!
    Kul att du kikade förbi då hittade jag din fina blogg!
    Kommer nog snart tillbaka
    Önskar dej en fin helg
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  7. Hei Magny!
    Masse koselige bilder her hos deg :)
    Jeg og Miriam reiser på messen i morgen, blir bra. Alltid litt spennende å se hva som er nytt og lete etter nye, fine leverandører.
    Ha en så fin helg!
    Klem Henriette

    SvarSlett
  8. Flotte bilder både innendørs og utendørs!!
    Flink å blogge....tjaa.....dårlig på å kommentere hos mine bloggvenner er jg hvertfall.
    Tenker d er mye flott å se på messen, der skulle vi ha vore!
    Vi får gjøre alvor av en bytur snart!!
    God helgeklem:)

    SvarSlett
  9. Så flott skilt med "au lait" ... ! ;) Lune, fine farger hos deg :)

    SvarSlett

Takk til deg som skriver
en hilsen her
♪♫ ♪ ♫♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Om meg

Mitt foto
Magny heter eg,- og blogger om hverdagsgleder som interiør,nostalgi,naturglimt. Har blogget siden febr 2008. Er glad i solskinn og vakre småting, gjerne en gammel kaffekopp.. ✿