tirsdag 5. februar 2013

i et lite slott...

I et lite slott i bydelen vår
bor en god venn...



  Huset er en gammel sveitservilla
som nå har fått nytt tilbygg,
et flott kjøkken/spisestue!





 Her er så herskapelig
& vakkert
selv ned til den minste detalj...!

Ja selv kaken serveres på sølvstett...


Her er glimt fra min iphone i kveldsmørket,
det nye kjøkkenet!


 Link til bloggen hit 
finner du



Javisst er her herskapelig...!
 Og her vises kun en brøkdel av den flotte 
sveitservillaen!
Gleder meg 
til neste gang,



11 kommentarer:

  1. Dååån....når får vi komme Synnøve ?? :) :)

    SvarSlett
  2. Det er et herlig hus.
    Forstod det måtte være der du var
    når du kom til kjøkkenbilder.
    Det kjente jeg igjen.
    Det er bare et flott kjøkken.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  3. Imponerende med så mye fint. Og samtidig er stemningen varm, gjestfrie og avslappet !

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ så vakkert. Koselig og gjennomført stil.
    Så gøy å se :)
    Ha en fin kveld videre søte Magny.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  5. Ha en fin fredagskväll.
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  6. Heldige deg som får komme på besøk i en erverdig gammel flott villa...

    SvarSlett
  7. Åhh så heldig du var som fikk komme til henne!! Et fantastisk hjem. Takk for at du viser oss.
    Ønsker deg en fin morsdagssøndag:)

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Tack för din söta hälsning på min blogg.
    Roligt att du lämnade ett litet spår.
    Det var ju ett härligt hem du visar.
    Ha en fortsätt skön kväll.
    Kram Gerda

    SvarSlett

Takk til deg som skriver
en hilsen her
♪♫ ♪ ♫♪

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Om meg

Mitt foto
Magny heter eg,- og blogger om hverdagsgleder som interiør,nostalgi,naturglimt. Har blogget siden febr 2008. Er glad i solskinn og vakre småting, gjerne en gammel kaffekopp.. ✿